Pot ser que li agradi o no li agradi?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hola Adolescents!!
El cas és que fa al menys 1 mes o aixi, un nen hem va obrir per la red social ''INSTAGRAM'', vam parlar i tal i ens vam caure bé. Cuant hem van agregar a un grup del nou insti (el cual es el que aniré amb aquell nen) vaig veure que hi estava ell també, (en aquell moment ja no parlava amb el nen aquest), vaig decidir no dirli res ja que hem feia cosa jajajaj. Doncs fara cosa de 1 setmana i mitja o aixi, que hem va obrir ell per Whatsapp, vam estar parlant i vam decidir començar a jugar a preguntes, hem va fer preguntes tal com: Tens novio? Alguna vegada has tingut novio? coses d'aquestes. LLavors pel k vaig fer jo, va ser preguntar-li el mateix i li vaig dir si li molava algú i hem va dir que si pero que no la coneixia. Sempre m'esta ficant cors i m'esta obrint, hem va demanar de posar-no's un mote i ara som BEFFOS.
PREGUNTA: Vol dir algo aixo? Per el que es veu, hi ha probabilitats de que li moli?
GRACIES PER TOT!! M'ENCANTA ADOLESCENTS.CAT!!
IESP

Hola ºanonim!
Com saps nosaltres no podem saber si li agrades o no, però evidentment que probabilitats hi ha! ;) El que et recomanem és que us seguiu coneixent, que guanyeu en confiança i de mica en mica potser podeu sincerar-vos una mica més i descobrir qui és aquesta noia que li agrada (que pots ser tu o bé una altra noia, això només ho sap ell). A més, si anireu junts a l'insti podeu aprofitar per consolidar més la vostra amistat, així et serà més fàcil augmentar aquesta confiança i saber també si a tu t'agrada o no aquest nen.
Recorda que si volem sortir de dubtes, ell és l'única persona que pot donar-nos la resposta!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat