Masturbació i sexe oral
Molt bones! Estic molt preocupat per un tema que em succeeix ultimament! Acostumo a masturbarme 1-2 cops al dia i normalment ejaculo molt rápid (sobretot si és amb porno acostuma a durar entre 1-2 minuts). A més d'aixo, vaig quedar amb una "amiga" i vam tindre sexe oral. Me la va xupar mentres em feia una paja i nomès vaig tardar 2-3 minuts en ejacular. Aixo em preocupa molt! Que hauria de fer? Es posible que tingui EJACULACIÓ PRECOÇ? M'he de fer menys pajas? Estic preocupat perque encara soc VIRGEN i no sé si podrá afectar a les meves futures relacions sexuals.
Siusplau donam consell. Moltes Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. L'ejaculació precoç no es mesura pel temps de duració, es valora en funció a la sensació de control. És a dir, tens la sensació que l'ejaculació se t'escapa o que la controles?
Intenta masturbar-te a ritme lent per estar pendent de les sensacions del teu cos i així quan estiguis amb una noia podràs detectar millor si estàs a punt d'ejacular o no.
També tingues en compte que sexe oral més masturbació, tot alhora és una estimulació molt intensa, i el teu cos respondrà de forma fàcil, ja que està preparat per a respondre així!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat