No ser com fer-ho
Hola adolescents!
Us pensareu que no ser com "fer l'amor" doncs no és per això, jo encara no he arribat a aquí, basicament perque encara no me liat.
Jo peensava que sí, però no ben be no se si m'enteneu... el cas esque ell si que s'ha liat amb la seva ex és l'unic que feien... i avui m'ho explicaba, i clar jo no vull ser menys.
Però diu que amb mi vol fer les coses diferents, però en part jo em vull liar, que hi puc fer?
Jo crec que diu aixo perquè sap que em dona bastant corte perue sòc molt timida...
AJUUDA
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Si teniu confiança i parleu de tot entre vosaltres, aprofita-ho, és genial! Parla amb ell, explica-li com et sents, què et ve de gust i què no, quines curiositats tens i quines no, etc... i que ell també pugui expressar-se!
No ens queda molt clara la teva pregunta però suposem que vols saber com liar-se, sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat