Tinc 16 anys i un nòvio de casi un any, tinc el cap fet un lio
Hola! Sòc una noia de 16 anys i tinc un problema... Estic amb un noi desde ja fa nou mesos. El tema és que fa un mes que vaig tornar a parlar amb un amic que l'any passat vem ... bueno us ho podeu imaginar. Durant aquest temps que he estat parlant amb ell li he estat ocultant al meu novio perquè és molt gelós. El problema que tinc és que últimament l'estic veient molt i començo a notar coses per ell però tinc el cap fet un lio perquè també m'estimo moltissim al meu novio. No se que fer, potser només li tinc "morbo" o ganes de veure'l més... Se m'ha arribat a passar pel cap posar-li els cuernos al meu novio ... Ajuda!!
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. No és una situació senzilla i menys encara perquè nosaltres no podem (ni volem) dir-te què has de fer, imagina't quina responsabilitat i quin poder tindríem! Tot i que sí que podem ajudar-te a reflexionar, valora què t'aporta un i què t'aporta l'altre, valora el tema de la gelosia, què significa, què passa amb la confiança i la vostra relació. I valora si la infidelitat entra dins els teus plans, el pacte que tens amb la teva parella i els teus valors.
I valora sobretot si el que vols és seguir amb la teva parella com esteu ara, seguir amb la teva parella amb una infidelitat pel mig, o si vols una aventura o tallar amb la teva parella i començar una història amb l'altre noi.
Tot això són coses que has de valorar, posar sobre una balança i decidir què va més amb tu i amb quina situació estaràs tu més còmode.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat