pff...
Hola, primer de tot, et vull demanar perdó, ara seré molt pesada, enserio perdó.
Primer de tot, et vull dir que a mi m'agrada un noi, que encara que costi d'entendre, mai em parlat en persona. Parlem cada dia per xat, i va a l'altre classe. Alguna vegada he parlat amb ell, pero ha sigut un: El Victor et vol dir una cosa, i fi de la conversa. Aquest noi i jo tontejavem, ell deia i si algun dia quedem i follem? i també em va demanar lio. Ell sap que a mi m'agrada, i també m'ha demanat una foto sense samarreta. Fa dos dies, ens vam barallar, perque es veu que ell tontejava amb altres noies, totes les meves amigues em van dir que em faria mal, i me l'ha fet. Lo que et vull dir es que com que ara ja estem perdonats i tot, pero esque ja no tontejem i jo ara li diria coses que no li hagués dit havans, coses boniques,clar. Nose com treureli jo el tema, ni que dirli, li dic que quedem algun dia? NOSE QUE FER ENSERIO. Tinc 13 anyets, i ho estic pasant fatal. També tinc por de que imaginat que siguem novios, a mi m'odiaria la gent de la meva ciutat? Ho dic perque ell, es popular pero en plan mal, allò de que sa ficat en molt lios pero sense voler, i te molta mala fama.
Sigues sincera porfi! Estic desesperada.. Enserio, Gràcies per aguantar-me. Petonets!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Abans de tot ha de recordar que quan ens agrada algú hem de mostrar respecte i fer-nos respectar. És a dir, que encara que dues persones tontegin, no vol dir que es pugui demanar qualsevol cosa (com per exemple, una foto sense samarreta).
Les xarxes socials són fantàstqiues i ens serveixen per estar al dia de tot i comunicats amb tothom, però quan parlem de sentiments, penso que la millor manera és sempre CARA A CARA. En persona, hi ha molts detalls que podem notar i ens ajuda a conèixer molt millor a l'altra persona. Si a tu t'agrada ell, el millor que pots fer és parlar-ho i saber què sent ell per tu. Si el seu sentiment no és molt fort i en realitat vol tontejar amb altres noies, hauràs de decidir si això et compensa. Tots ho passem malament alguna vegada per amor, però sempre hem de saber quan parar i on està el nostre límit.
Molts ànims!!! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat