Penetració a la picina
Hola, fa una setmana va vindre el meu novio a la piscina de casa meva i com els meus ppares no eren a casa hem va penetrar dins la piscina i no es va correr, passa algo extrany si et penetren dins l'aigua?
IESP

Hola Andrea!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Si no vàreu fer servir preservatiu (o algun altre mètode d'anticoncepció) sempre hi ha risc d'embaràs no desitjat i de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Recorda que abans que el noi ejaculi surt un líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous.
Si veus que la regla no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes! Per una altra vegada, us recomanem que tingueu sempre a mà preservatius i que la penetració es faci fora de l'aigua, ja que el clor i productes químics de la piscina pot fer malbé el preservatiu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Andrea!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat