No entenc el que passa..
Tinc un gran dupte que ja no pot amb mi. Jo i un noi més gran que jo que tenim un rollo raru.. ho hem intentat fer un parell de cops... pero la cosa mai arriba. Lo que passa.. es que la seva part sempre es treu.. osigui no entra del tot. I no se que pot passar, si sóc jo o ell o que passa.. Perquè a mi amb els altres nois no em pas costa tant.. pero amb ell i posem ganes i tot perquè atracció física hi ha.. pero no se que passa.. si es ell que pensa en l'edat o que...
I vull saver aixó que passa? Perquè mai ho podem fer? Tinc la culpa jo, ell?
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. No sé si acabem d'entendre bé el que ens expliques, però pel que sembla és que no aconseguiu que el seu penis entri del tot dins de la teva vagina, oi? A nosaltres no ens agrada parlar de "culpes" en el sexe, ningú és culpable de res. Heu d'entendre que us esteu coneixent, i el que en un principi sembla fàcil, no sempre és així. Per tant, tranquil·litat i fora culpes!
El que us recomanem és que aneu més a poc a poc, que estigueu tots dos ben excitats abans de començar amb la penetració. És important que tu estiguis ben lubricada i excitada, i que el seu penis estigui en erecció (no oblideu posar el preservatiu). Un cop aconseguiu això, aneu a poc a poc, introduint el penis amb calma i veureu com va entrant de mica en mica fins al final. Si us fa mal, l'erecció es perd o no esteu còmodes, no passa absolutament res, pareu i seguiu jugant (acaricieu-vos, feu-vos petons, masturbeu-vos...) i deixeu la penetració per més endavant o per un altre dia.
Recordeu que en la sexualitat ningú neix ensenyat, i cada cop que estem compartint un moment tan íntim amb algú diferent hem de conèixer-nos bé perquè la cosa funcioni!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat