Mal haler
Hola! Tinc 14 anys i mai m'he liat. Tinc mal haler (encara que això només és una petita part de perquè encara no m'he liat)
Què puc fer?😧
IESP

Hola Catalana Amb Orgull👅✌!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Que encara no t'hagis liat mai és completament normal i no passa absolutament res. Com sempre us diem, i encara que soni a tòpic, a cada persona li arriba el seu moment. Així que tranquil·la!
Pel que fa al mal alè pot ser degut a diferents motius (dentals, digestius...), per tant et recomanem que demanis hora de visita amb el teu metge i li comentis aquest tema, sense vergonya, veuràs com poden trobar alguna solució!
Per altra banda, quan arribi el moment de liar-te amb algú, sempre pots portar algun caramel o xiclets, i fins i tot un raspall i pasta de dents al bolso, de manera que puguis fer-ho servir abans i sentir-te més còmoda! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat