"FLUJO VAGINAL"
Hola, tinc 14 anys. No sè si es normal, però sempre tinc "el flujo vaginal". Quan jo encara no tenia la menstruació, no tenia el flujo, clarament, però llavors abans que em cingues la regla si. I ara sempre tinc el flujo. Jo tinc a la meva millor amiga que li vaig lreguntar si era normal, i ella em va dir que ella nomes té flujo quan li ha de baixar.
És normal tenir el flujo encara que no tinguis la regla?
Gràcies!
IESP

Hola Catalana Amb Orgull👅✌!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. A la vagina sempre hi ha flux vaginal, el que pot variar és la quantitat i la consistència d'aquest en funció del moment del cicle en el qual ens trobem. Per exemple, el flux vaginal no és el mateix quan ovulem que quan estem a punt que ens vingui la regla. Veuràs que de mica en mica vas coneixent millor el teu cos i el teu cicle menstrual.
Recordar-te però que si has experimentat que el flux vaginal és molt diferent, que fa mala olor, et pica la vulva o la vagina, hi ha molta quantitat (més del que és habitual per tu), etc. sempre recomanem una visita amb el ginecòleg per valorar que tot estigui dins la normalitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove. cat