Dubtes que preocupen
Hola,suposo que per ajudar-me necesitareu saber la meva edat i sexe. Sóc noi i tinc 14 anys.
Bé, el cas esque porto uns dies realment frustrat, confus, neguitos i amb mal estar, per les següents raons:
Jo sempre he estat segur de la meva orientació sexual, m'he enamorat de noies, les he estimat i m'han atragut sexualment. Fins aquí cap problema, els dubtes van arribar cuan un dia estava masturbant-me com acostumo a fer (podríem dir diariament) i vaig decidir avera com era la pornografía homosexual, i el que em va sorprendre esque em va posar mes que la heterosexual i vaig ejacular ràpidament, no vaig fer-ne molt cas ja que vaig suposar que era perque ja estaba molt aocstumat a la pornografía heterosexual i lo diferent atrau més, ( també he d'afegir que cuan vaig comensar a masturbarme, ejaculava ràpidament, encanvi ara no m'excito tant amb les dones i tardo més estona)La qüestió esque no vaig fer-ne cas i vaig continuar masturbantme amb pornografía heterosexual pero avegades (poques) també en mirava d'homosexual i m'excitaven més. Fins aqui encara no va arribar la meva preocupació màxima.
Un temps després vaig comensar a sortir amb una noia, magradaba bastant i tal, i ella ja era experta en la matèria sexual ( ja havia tingut relacions sexuals abans) i cada cop que ens veiem a soles ( 2 o 3 cops per setman ) em practicava sexe oral i/o masturbació, he de ser sincer ami nomes de liarme 2 minuts am ella ja s'em aixecava i em donava plaer cuan ella em practicava sexe oral o masturbació pero no lo suficient per arribar al orgasme o ejacular( cosa que em semblaba estranya i em vaig comensar a obsesionar amb aixo d'ejacular)Uns dies després vam practicar sexe amb penetració i el que em va sorprendre era que no sentia res ni em posava ni res i asobres s'em va baixar!!! i encara me va preocupar més quan ella em va dir que el seu arribava a l'orgasme en menys dun minut i amics meus que tambe han tingut pràctiques sexuals han arribat al orgasme(per tant ejaculació) en menys d'un minut i no comprenc ni entenc com ami agradanme les ties i que se m'aixeca ràpidament no arribi al grau d'excitació per arribar al orgasme amb pràctiques sexuals, he arribat a pensar que soc gay, ja que els cops que he vist pornografía homosexual m'han excitat molt, però la vritat esque jo a la realitat mai faria res amb un tio i encara menys m'enamoraria d'un, mai e desenvolupat emocions ni afectuoses ni sexuals per cap tio que he conegut, pero entre que tots els amics que conec que han tingut relacions sexuals han arribat al orgasme en menys dun minut i que els cops que he mirat pornografía homosexual m'han excitat bastant ja no se que pensar! Torno a repetir jo mai he desenvolupat cap vincle sentimental ni sexual cap a ningun tio pero totes aquestes coses em fan pensar, per que jo no he arribat al orgasme si ami magradaba la tia i estaba excitat? perque la pornografia homosexual m'ha excitat més que la heterosexual? Perque m'excita més el porno gay ( tot i que no l'he vist molt ) si després a la realitat em fa fástic? Potser que ja tingui a la dona molt vista ja que des dels 10 anys que hem masturbo per aixo ja no m'excita tant?
Em sap greu haver fet aquest text tan gran però necessitava dir-ho i que algu em pugui aconsellar i resoldre'm els dubtes que he plantejat anteriorment ja que realment em paso el dia pensant-hi i necessito una solució clara i precisa que em fagi dispersar els dubtes.
Moltes gràcies per l'atenció i espero que pugueu ajudar-me ami i a altres adolescents amb uns dubtes semblants.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta! Està tot molt ben explicat, cosa que m'ajuda a entendre't una mica més.
La meva resposta serà més breu: abans de tot has de saber que qualsevol escena de caire sexual ens pot excitar, independentment de si hi ha dos nois, dues noies, vàries persones... Les imatges amb contingut eròtic i sexual ens poden despertar aquesta excitació, però no vol dir que s'hagi de portar a la pràctica! Potser, el fet de veure videos d'homes homosexuals t'ha excitat per aquest motiu: és una cosa nova i és la seva funció!
El fet que no t'hagis enamorat de cap noi, ni tinguis ganes de posar en pràctica el que has vist a les pel.lícules, també és una mostra de quins són els teus sentiments reals no? (pel que expliques, sí que t'enamores de noies i vols sortir amb elles). Però recordem que l'orientació sexual a vegades no és més que una etiqueta per classificar, ja que en realitat ens enamorem de PERSONES.
Respecte al fet de trigar en ejacular, diria que està relacionat amb la preocupació constant que tenies. Quan estem amoinats, el nostre cos ho demostra d'alguna manera (ejaculant molt ràpid, no ejaculant o afluixant l'erecció). Necessitem estar bé per a que la resposta sexual funcioni perfectament. Així que intenta gaudir del moment, deixar-te portar, i no analitzis tot el que està passant, ja que sinó el més habitual és desconnectar.
Una cosa també important, és el fet de mirar pornografia constantment. Hem de tenir en compte que la pornografia és legal a partir dels 18 anys, ja que es considera que algú ha de ser madur per entendre que es tracta d'una pel.lícula, no d'un documental. És a dir, el porno poc té a veure amb la vida real, de manera que si una persona acostuma a excitar-se només mirant pel.lícules porno, potser quan tingui una relació real li costi "posar-se calent", perquè les expectatives no es compleixen. Així que et dira que quan estiguis amb una noia de nou, intenta gaudr de la persona que tens al davant i deixa't portar... veuràs com tot va molt millor! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat