vagina
Hola tinc un problema gravíssim... tinc els llavis dels genitals molt grans... em fa molt fàstic... i sembla un penis quasi.. em fa molta vergonya...
no sé què fer.. no vull fer cirurgia perquè em fa vergonya.. què faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Cada noia/dona té els llavis vaginals diferents dels de la resta de noies/dones. No hi ha ni millors ni pitjors, senzillament són diferents.
Igual que tenim el color dels ulls diferents, els pits diferents, les mans, els peus, l'abdomen, etc, diferents, els genitals també són diferents. No pensis que quan un noi et toqui estarà pendent de com tens els llavis vaginals, igual que tu no estaràs tan pendent de com és el seu penis, si es torça a la dreta, a l'esquerre, si la pell és A o és B, etc...
Ara bé, si la llargada dels llavis vaginals et molesta en el teu dia a dia, a l'hora de portar calcetes, a l'hora d'anar al bany, etc, aleshores el millor és que consultis amb un metge especialitzat en cirurgia plàstica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat