DUCHA JUNTS.
Hola,
Fara unes 3 setmanes em vaig dutxar amb la meva parella,la cosa es que ell es va correr just a sota dels mus genitals. A mi mhavia de vindre la regla el dilluns 15, tot i que sempre timc retras en la regla estic preucupada.
Ell diu que teoricament no hauria de pasar res ja que jo no estava dilatada, no hi va haver penetraacio i quan es va correrva posar la ma.
Vosaltres que creieu que hauria de fer?
Moltes gracies per lavotre atenció.
IESP

Hola thm2000!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Pel que ens expliques les probabilitats d'embaràs són poques, de totes maneres si la regla segueix sense venir, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho (et quedaràs més tranquil·la). Si el test d'embaràs surt negatiu i segueixes sense tenir la regla, no estaria de més una visita amb el ginecòleg per valorar a que són degudes aquestes irregularitats.
Per altres vegades, intenteu que quan ejaculi ho faci lluny dels teus genitals, així podreu gaudir de la sexualitat sense haver de patir ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat