Ella
Seria convenient que li diguès al meu pare que m'agrada el seu cosí(mantenen una molt bona amistat) que te la mateixa edat que ell(58)? El meu pare sempre m'ha donat molt bons consells en aquest tipus de temes...
IESP

Hola dMayMon!
Moltes vegades confonem admiració amb enamorament. Hi ha moltes persones que ens desperten sentiments especials, perquè ens agrada com ens parlen, com ens tracten, com actuen, les coses que fan, etc. Però hem de ser realistes i tocar de peus a terra. Aquesta persona té l'edat del teu pare (58 anys) i a més és el seu cosí. A part d'això us trobeu en moments de la vostra vida completament diferents: tu ets menor d'edat (16 anys), encara tens tot per fer... Tot plegat complica que entre vosaltres pugui passar alguna cosa.
Sempre us diem que la confiança amb els pares és molt important, per tant, valora tu mateixa si vols comentar-li al teu pare o és millor que ho deixis passar. Dóna't temps per valorar quina és la millor opció i què vols aconseguir amb cada una d'elles.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat