AMOR NO CORRESPOS PRO K ES IMPOSSIBLE OBLIDAR
Holaaa adolescents
Avera fara ja uns 5 mesos k vaig conèixer un noi i vam començar a parlar, era super amable , estàvem tot el dia parlant em regalava coses, era super especial.Al principi no magradava pro llavors em vaig tornar boja per ell i l'estimava amb bogeria. Durant dos mesos vam estar molt be els dos junts ens vam liar bastants cops i va ser tot molt macu pro unes setmanes després de liarme amb ell per quart cop es va posar super borde i em va deixar plantada vam acabar super malament pk de sobte em va dir k no volia tornar a saber res mes de mi i k jo era invisible per el. Jo u vaig estar passant fatal. Veig k han pasat tres mesos des de k em va deixar i esk no hi ha manera de k u superi estic fatal i el continu estimant moltisim. Ns k fer per oblidar-lo, e intentat estar amb altres nois pro esk no els puc estimar pk nomes puc pensar en ell.El k mes mal em fa es k se k esta intentant algo amb altres ties, ns esk veig k tot lu viscut va ser una simple mentida i k per ell no va significar absolutament res. Ja se k diuen k el temps u cura tot pro en aket cas aixo no es fa realitat ja k han pasat gairebe tres mesos i esk lestimu tan.... u donaria tot per ell.Les meves amigues em diuen k no val la pena k l'estimi i k menys em preocupi per ell pro es algo impulsiu ja k els sentiments no es poden controlar i es la impotencia de no poder fer res
SIS PLAU DONEUME ALGUN CONSELL PK M'AJUDI A SUPARARU I MÍNIMAMENT A NO PENSARI I OBLIDARLU
IESP

Hola Anonima MSC!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Com bé dius el temps és un dels ingredients que necessitem per aconseguir superar una ruptura... Com no podem fer córrer el temps, el que et recomanem és que prenguis distància d'ell, no només física, sinó també virtual, emocional i mental. Intenta no saber massa d'ell, distreu-te, fes coses per i per a tu. Recolza't en les teves amigues i família, en aquests moments ens hem de deixar ajudar i escoltar els consells que ens donen.
Sabem que no és fàcil, però cada persona necessita el seu temps. Així que molta paciència i no deixis de buscar i fer coses que t'aportin felicitat! Veuràs que arribarà un moment que podràs recordar a aquest noi sense tant de dolor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat