Hola
Hola, voldria que això se posés en anonim.
Vale, no us rigueu de mí, pero tinc 13 anys, i sempre que parleu sobre allò de les coses de sexualitat, si les palles, si la masturbació... Jo mai sé ben bé del tema del que parleu! Això s'estudia al cole? Es que mai se de que parleu... M'he podrieu fer una mini classe?
Sé que hi han faltes, però a mi el tema dels accents se'm dona malament, perdó.
Anissa Ouali

Hola!!!
Anem per la mini classe!
Quan parlem de masturbació parlem del coneixement del propi cos. Què vol dir això?
Abans deixem fer-te un parell de preguntes: Quan vas a comprar o mirar roba, vas mirant que t'agrada i que no? O per exemple, T'han tocat mai els peus? T'agrada?
M'arriscaria a dir que la resposta que hem donaries a aquestes preguntes, és que mica en mica vas coneixent el que t'agrada i que no quan parlem de roba, o amb altres gustos i temes. O sobre els peus, em podries dur que no t'agrada ja que tens pessigolles o si que t'agrada perquè es relaxant. és a dir, que et vas coneixent. Doncs amb la masturbació és exactament el mateix:
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer que agrada del propi cos. Descobrir quines sensacions sentim al tocar i acariciar els genitals, les zones que l'envoltes i altres parts del cos. Quines zones resulten més plaent i fins i tot, quines no agraden.
També comentar-te que tot i que, quan parlem de masturbació ens centrem molt en els genitals, cal recordar que tot el cos pot produir sensacions agradables i de plaer. Per tant la masturbació ens ajuda a conèixer el propi cos!
Espero t'hagi ajudat per aclarir el dubtes! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali