Ayuda!!
Hola! Tinc dues preguntes que m'agradaria resoldre si puguessiu.
La primera es si al tenir sexe oral sense penetració existeix algún risc de passar-se enfermetats sexuals. Vull fer-ho i no estic segura.
La segona es que al masturbar-me arribo molt ràpid a l'orgasme, i no sé si al mantenir relacions sexuals será el mateix, o es pot prolongar?
Si podeu possar la consulta en anónima millor si us plau :S. Gràcies!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Amb el sexe oral hi ha intercanvi de flux i sí que es poden contraure Infeccions de Transmissió Sexual, si es fa sexe oral a un noi és recomanable utilitzar un preservatiu, i si es fa sexe oral a una noia és recomanable posar una banda de làtex (
O2XWToo).
Pel que fa a la segona pregunta, és més habitual que tu sola arribis abans a l'orgasme que no pas quan estàs amb una altre persona. És important indicar a la parella com t'agrada sentir plaer i com sents el plaer, ja que l'altre persona no sent el que tu sents quan t'estimulen. Tot és qüestió d'aprenentatge, com més us conegueu més ràpid arribaràs a l'orgasme.
Gràcies per escriure'ns, una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat