pespespes
Hola,
Volia preguntar sobre si el meu pes és correcte i si no ho és digueu-me que he de fer. Medeixo entre 1'59 i 1'60 m, peso 51 kg. Faig esport 5 hores i mitja a la setmana i depen de quan potser més. Vaig calcular el meu IMC i és de 19,3 aproximadament. Estic bé? He de fer alguna cosa? Per cert, volia aprofitar per dir que menjo poc però entre hores i em diuen que no és bo fer això. Què puc fer?
Gràcies i petons :3
Sara Bujalance

Hola Wiregirls! El teu pes és correcte, estàs bé! No cal que facis res per canviar-ho. El que sí has de fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar equilibradament i fer esport, com ja fas. Per evitar el típic "picoteo" entre hores és important que facis 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menja equilibradament i no et quedis amb gana. Picotegem perquè o portem molta estona sense menjar res o perquè l'últim àpat que vam fer no va ser prou, així que si fas els 5 àpats bé no picotejaràs. Molts petons!!