Relació prohibida pels pares!
Hola!! Necesito ajuda urgent. No sé pas que fer. Estic boja per un noi amb el que estic des de fa 2 mesos i el cas es que els meus pares el coneixen i no aproven la relació. Més bé no em deixen relacionar-me amb ell. Ell té 16 i jo només 14 i el noi abans era d'aquests que utilitzaven a las noies però va cambiar i m'ho ha demostrat i no em fet res me lliar-nos peroa la seva casa jo pujo perquè els seus pares em coneixen, però els meus l'odien perquè diuen que només em vol per follar i el meu xicot està desesperat. No sap qué pot fer. Li fa por sortir al carrer amb mi perque ja un cop ens van pillar els meus pares i em van castigar,perque per veure'l he de mentir als pares. Vull que el meu novio lis caiga bé però no sé com perquè s'em fa imposible que el vulguin veure i només vull que l'aprovin i no tenir que amagarme'n quan quedi amb ell perquè quan parlo amb ells de que han de confiar més en mi que no seré sempre una noia petita no m'escolten... Consell siusplau de com puc parlar ambn ells o com puc demostrar que el meu novio no és com ells creuen. Gràcieees!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No pots fer res perquè el teu novio els hi caigui bé als teus pares, ho haurà de fer ell i s'haurà de guanyar la seva confiança ell sol. El que sí que pots fer és parlar amb els teus pares i explicar-lis el que ens has explicat a nosaltres i el com ens ho has explicat.
Explica'ls-hi per què és important per a tu, què significa per a tu la relació amb ell, i fes-lis veure o entendre que és la teva parella i que per a tu els teus pares són importantíssims i que t'agradaria que li donessin una oportunitat.
Ells decidiran, i estan en el seu dret, si volen donar aquesta oportunitat o no, però has de poder parlar amb ells i explicar-lis què significa per a tu, la teva relació i la seva reacció.
Gràcies per escriure'ns, una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat