circumcisió, si o no ?
Hola , soc un noi de 15 anys i estic preucupat per el tema de la circumcisio si es millor fer-ho o no , i si vull fer-ho com li puc dir-ho als meus pares? i en el tema sexual que es mes agradable amb circumcisio o no?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La circumsició és la fimosi, i la intervenció per fimosi l'ha de valorar un metge, és habitual detectar-ho si la pell del penis mai deixa en descobert el prepuci quan el penis està en erecció. Aquesta situació sovint fa que el noi/home no gaudeixi plenament de les relacions sexuals ja que segons el grau pot ser inclús dolorós.
Si aquest és el teu cas, parla-ho directament amb el teu pare o la teva mare, amb qui tinguis més confiança i ells t'acompanyaran al metge, no pateixis. No és una intervenció merament pel plaer, és una intervenció per salut i salut sexual.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat