La meva nòvia m'ha proposat una cosa
Porto un any sortint amb una noia, es un any i mig mes gran que jo i fa un temps de vegades, quan ens veiem, li faig dits i fa poc li vaig fer sexe oral i ella m'ha proposat masturbar-me, pero jo la tinc petita i nose que fer per dirli, o si dirli que si, encara que passaria molta vergonya però no se si ella em diria algo o ho pensaria, que puc fer per dirli o explicarli?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És important estar a gust amb el nostre cos, si vols dir-li abans per tu quedar-te més tranquil, endavant, sinó no passa res, si teniu confiança l'un amb l'altre pot ser un moment de comunicació i sinceritat entre vosaltres.
És com si ella tingués complex amb els seus pits, segurament a tu t'agradaran igual siguin petits o grans, oi? Doncs, és el mateix. Per tant, intenta fer el que més tranquil et faci sentir i si no ho veus clar, diga-li, explica-li què és el que et passa i parleu-ne!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat