Enamorada de la persona incorrecte
Hola! Sóc una noia i tinc 18 anys. El cas es que estic crec que estic enamorada del pare de la meva millor amiga. Al principi pensava que era una simple atracció ja que moltes amigues em diuen que el pare es molt guapo però després em vaig començar a enamorar i ara no puc resistir a parlar-li quan estic a casa de la meva millor amiga. Un cop estava dormint i em vaig despertar per anar al lavabo i no em vaig poder contenir de anar-lo a veure i se'm va escapar un petò suau als llavis. Ell té nomès 38 i es cuida molt. Jo crec que també sent una cosa per mi, però clar, ell te dona, i dos fills...Nose que fer! A vegades em masturbo pensant en ell i em sento molt malament. Que puc fer? AJUDAAA!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És una situació complicada però molt habitual. Sentir-se atret per persones majors que nosaltres és habitual ja que acostumem a idealitzar la situació i la persona.
En una situació així has de tenir en compte l'entorn i el context, ell és un home que té 20 anys més que tu, pare de família, amb dona, i ets l'amiga de la seva filla. Això és un context que has de tenir en compte per mantenir a ratlla aquesta atracció. Una cosa és sentir atracció i l'altre passar a l'acció, ja que en aquest cas comportaria canvis i segurament problemes familiars a casa de la teva amiga.
Valora les coses, i ànims, tothom ha tingut un amor platònic a la seva vida!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat