Flux
Hola!
M'agradaria saber com hauria de ser el flux normal: tacte, color,... ja que en tinc molt abundant i no ser si podria ser una infecció tot i que els genitals no em fan picor.
Moltes gràcies i felicitats per la feina que feu!!!
IESP

Hola Anònim!
El flux vaginal varia en funció del moment del cicle en el qual estem, per exemple, quan estem ovulant (més o menys a la meitat del cicle) el flux vaginal és com si fos clara d'ou, abans que ens vingui la regla augmenta la quantitat per influència hormonal, etc. Normalment el flux vaginal és transparent o blanquinós, no fa olor desagradable ni produeix picors.
El que has de tenir present és que si notes algun canvi com: mala olor, picors vaginals, augment de la quantitat de flux vaginal de forma considerable (encara que no tinguis picor), flux molt espès i de color diferent... sempre és recomanable demanar hora de visita amb el ginecòleg per descartar que no hi hagi cap tipus d'infecció.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat