Que està passant?
L'altre dia vaig veure a una dona de vora 60 anys que es familiar meu. Em va atreu-re molt però no vull que això es converteixi en un problema ja que ella es psicologa i sap veure aquestes coses i la meva mare sap perfectament quan m'agrada algú. Que puc fer?, estem parlant de familia...
InterPersonal

Hola!
Primer de tot estaria bé que aclarissis quin tipus d'atracció vas sentir cap a aquesta persona: era atracció física, atracció intel·lectual? A vegades admirem algunes persones perquè ens agrada com parlen, com ens fan sentir o com són físicament....
L'atracció és un instint natural, però no sempre es converteix en enamorament. Realment has imaginat que podria passar alguna cosa? O només és fruit de la teva imaginació i vols que es quedi aquí?
Deixa que flueixi aquesta sensació i veuràs com mica en mica va perdent força fins que es converteixi en una petita anècdota, en el teu petit secret ;)
Una abraçada
Laia Sala