Quan ballo amb nois
Hola, sóc una noia de 16, l'altre dia vaig anar a una discoteca i quan ballava amb tius em posava mot calenta... Que puc fer per evitar-ho és que em fa vergonya que el noi ho noti o tinc por que acabi passant alguna cosa que jo no vull....
IESP

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. A l'adolescència és habitual que les hormones estiguin una mica "esbojarrades" i ens facin excitar-nos de forma fàcil i ràpida. És completament normal. Si vols evitar-ho, serà una mica complicat, però el que pots fer és no ballar amb ells si això és el que t'incomoda, mantenint una mica més de distància. De totes maneres pensa que ells no tenen perquè notar-ho, si no ets tu que els hi dius o ho fas molt evident.
Per últim, si mai està passant alguna cosa que tu no vols que passi recorda que un NO és un NO, i per tant, no hi ha discussió que valgui. Si tu no vols anar més enllà, estàs en el teu dret d'aturar-ho, de canviar d'opinió o de dir que NO.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat