Fer-me proves de ETS
Bon dia,
Visc a Barcelona i voldria saver algun lloc on pugui fer-me tests de detecció de ETS sense que els meus pares ho sapiguessin. Soc un noi i he fet relacions amb protecció i sense. Per això voldria saver-ne algun lloc on fer-me les proves i estar tranquil.
Gràcies.
IESP

Hola Tacke2!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Pots anar al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població i demanar visita amb el teu metge de capçalera. Explica-li que has mantingut relacions sexuals de risc i t'agradaria fer-te les proves per descartar qualsevol ITS. També pots anar a la Tarda Jove del mateix CAP on hi ha un servei d'atenció confidencial per a joves.
Segons l'any de naixement que ens has indicat, veiem que ja tens 18 anys, per tant, a qualsevol lloc on vagis els teus pares no tenen per què saber-ho. El que parlis tu amb el teu metge és completament confidencial.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat