problema amoròs
hola laia:
Tinc un problema i es aquest, veuràs tinc una amiga que em va presentar a un noi i desde llavors hem sigut amics, però quan me'l va presentar ell hem va tirar la canya però jo no li vaig fer cas i ara quan l'he tornat a veure i vivim a la mateixa ciutat, llavors quan ens hem abraçat ens hem quedat uns segons abraçats i la meva amiga es va quedar flipant, i la meva amiga i una altra pensen que tenim algo i jo els hi dic que no que no hi ha res entre nosaltres i ell es molt simpàtic, protector amb tots i amb mi m'agrada lo que passa es que hem dona por tot, en la referencia a dir-li els meus pares, de l'amor a tot!! i jo no m'oblido de l'abraç i em posso nerviosa cada vegada que hi pensó en allò i llavors ja no se que fer perquè nse si sortir amb ell o no, i ell es preocupa per a tot, i amb mi m'agrada molt, tambè no hi he donat el meu petò, però nse que fer i la veritat que em dona moltísima por, tampoc m'agrada lo cursi l'odio, tampoc m'atreveixo a dir-li a la meva mare ni al meu pare ni a ningú de la meva familia, i la meva mare em controla tot el que faig i m'ha dit de broma que a on vaig a passejar el gos i que em seguirà jaja..etc. Doncs aquest es el meu super problema jaja gracies laia
InterPersonal

Hola neoyorkina!
Sembla que des d'un primer moment vau tenir bon feeling amb aquest noi, oi? Per què no proves d'apropar-t'hi una mica més? Si a tu et ve de gust, et fa sentir bé i tens ganes d'estar amb ell... endavant! Evidentment fa una mica de por, i potser et poses una mica nerviosa, però són uns nervis agradables, no?
i si en algun moment veus que no estàs còmode o que no t'agrada com està anant la relació, la pares, d'acord?
Segueix els teus instints i veuràs que anirà bé!
I referent a la teva mare, si vols explicar-li, fes-ho! agrairà la teva sinceritat i segur que et donarà bons consells ;)
Una abraçada!
Laia Sala