Pèls pubics
Hola!
Soc un noi de 14 anys del Bages i tinc un problema.
Quan em vull depilar els genitals amb fulla d'afeitar als dos dies mes o menys se'm comença a omplir la zona de grans i em molesta molt i em fa molta vergonya, sempre hi poso crema hidratant i producte per despres d'afeitar i m'ho desinfecto amb alcohol pero surten igualment, que puc fer per que aquests granets no em surtin?
Gràcies!
IESP

Hola HeyHeey:)!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. El que et passa és molt habitual. El que et recomanem és que vagis a un centre d'estètica perquè et recomanin què pots fer per millorar-ho, així com d'altres tècniques depilatòries amb les quals aconseguiràs millors resultats, que duren més temps i evitaràs aquests granets tan molestos, com per exemple si et depiles amb cera.
Pensa que la pell dels genitals és molt sensible i cal anar molt amb compte. No tinguis vergonya i assessora't en un centre d'estètica, ells són professionals especialistes en aquests temes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat