Dubttes
Hola!
La semana q ve el meu novio i jo ho volem fer ell no està nerviós ni res pero jo una mica per que no se com lubricants la meva vagina i tampoc se com saber si ho està o no. Ajudaa siusplauuuu
Gràciesss
IESP

Hola Anònima000!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. La vagina es lubrica sola amb la mateixa excitació, per això és important que no aneu "a sac" a penetrar, ja que segurament et faci mal perquè no li heu donat temps al teu cos a excitar-se i que la vagina lubriqui.
Notaràs que la teva vagina lubrica perquè està més mullada, pots tocar-la amb els teus dits i ho notaràs fàcilment. Si veiem que està molt seca, doneu-vos més temps, dediqueu més temps als "preliminars", a jugar, a excitar-vos...
Recordeu que és normal està una mica nerviosos les primeres vegades, per això és important no voler córrer, fer-ho amb qui realment ho volem fer, amb qui tinguem confiança i que us comuniqueu molt tota l'estona. Si a la primera no surt bé, cap problema! Sempre podeu tornar-ho a intentar més tard o en un altre moment.
Per últim, no oblideu tenir els preservatius a punt pel moment de la penetració! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat