Mugronsc123
Hola, primer de tot tinc els mugros plans (no sobresurten) pero se suposa que cuan t'exites els mugros surten i es posen durs (com cuan tens fred) no se si m'explico be. Pero el que em preocupa es que cuan estic excitada aixo no em pasa i no se si es perque realment no em posu caxonda o es perque el meu cos es aixi i aquest fet no es produeix.
IESP

Hola TLSDR!
Quan tens fred sí que surten? Pensa que una de les coses que poden passar quan estem excitades és que els mugrons es posin durs, però no sempre passa. Així que pots estar ben tranquil·la! La sensació d'excitació que tu tinguis és la que compte, més que si els mugrons s'erecten o no.
Per altra banda, sempre que observem alguna cosa diferent o que ens crida l'atenció del nostre cos recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar que tot està correctament! Pensa que de mugrons n'hi ha tants com dones, i moltes noies els tenen plans com els teus!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat