Pliis
Hola!
Us volia escriure per que em doneu consell. Tinc 14 anys i em vull començar a masturbar. Se una mica com pero voldria que em donguessim idees i consells.
Moltes gràcies! Petoons!
IESP

Hola Anònima000!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. En primer lloc et recomanaríem que agafessis un mirallet i observessis els teus genitals: com són, de quin color, quina textura tenen, si estan lubricats... localitza també cada una de les parts de la teva vulva (els llavis majors i menors, l'entrada de la vagina, el clítoris...). El primer pas és familiaritzar-nos amb els nostres genitals!
Després es tracta que tu mateixa et deixis portar per la teva curiositat. Toca sense por les diferents parts, acarona la zona del teu clítoris, els llavis, l'entrada de la vagina... de mica en mica aniràs trobant com t'agrada més. Recorda que les zones més sensibles estan per l'exterior de la vagina, especialment el clítoris! Moltes noies també es masturben pressionant els genitals amb el coixí, amb les calcetes posades o amb el xorro de la dutxa. Com veus, hi ha moltes possibilitats, i cada persona ha de trobar aquella que més li agradi amb la que se senti més a gust.
Per últim, no oblidis que el plaer està en la ment i és important que estiguis connectada amb la sexualitat, amb allò que t'excita i et provoca plaer!
No tinguis pressa i vés descobrint la teva sexualitat de mica en mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat