orgasme???--
Holaaa, primer de tot sou uns racks i us llegeixo sempre!!
La meva consulta era que crec q no he arribat mai a l'orgasme, no ho tinc del tot clar.
He vist en altres consultes que per la noia és molt més fàcil arribar-hi amb l'estimulació del clítoris (sexe oral o dits), perque jo am la penetració no he arribat mai però el meu novio com que sap que no arribo doncs intenta amb sexe oral però tampoc hi ha manera. I no es que jo estigues preocupada per arribar-hi ni res semblant però ell mho va dir despres que estava intentan que arribés i que normalment les noies amb les que ha estat arribavem amb molt més poca estona i molt més fàcilment. No arribo ni amb ell ni jo masturbant-me i no se que fer.
Moltes gràcies!!
IESP

Hola Dianaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Que amb la penetració exclusivament no hagis arribat mai a l'orgasme, és completament normal, de fet la majoria de noies hi arriben amb l'estimulació directa o indirecta del clítoris (que pot estimular-se mentre esteu fent penetració), ja que les zones més sensibles es troben a la part exterior de la vagina (especialment el clítoris).
Com bé dius, sovint amb la masturbació i el sexe oral moltes noies aconsegueixen orgasmes de forma més fàcil (que això no vol dir ràpidament). La nostra recomanació és que en primer lloc no estiguem únicament pendents de si l'orgasme arriba o no, ja que com més pendents estem menys arriba, ni comparant-nos amb les altres noies amb les quals ha estat el teu nòvio. Cal que ens centrem a gaudir, en allò que ens excita i ens agrada.
Et recomanem també que agafis un mirallet i observis els teus genitals, localitza les diferents parts (llavis majors, llavis menors, entrada de la vagina, clítoris...). És important familiaritzar-nos amb la nostra vulva! Fixa't també en què estàs pensant quan et masturbes o bé quan tens relacions sexuals amb la teva parella. La nostra ment ha d'estar connectada amb la sexualitat i no en la "preocupació" de si arriba o no l'orgasme!
Així doncs, doneu-vos més temps i fora pressions! Aneu descobrint a poc a poc com funciona la teva sexualitat, des de la curiositat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat