No se que fer
Hola bones, aixo es una mica raro per mi... no sabia a qui accedir ja qe no vull qe la gent ho sapiga (menys el meu millor amic qe amb ell ja nhe parlat.) Mira texplico, el meu millor amic te una relacio amb una noia d'un any mes. La novia de meu millor amoc te un grup de 5 o 6 noies totes d'un any mes qe jo i el meu amic i totes son molt guapes i simpatiqes... nose molt bones noies. En hi ha una qe laltre dia de festa vam connectar bastant li he enviat lo dels numeros que es fa al instagram i mha agradat bastant el qe mha dit qe em vol coneixer mes i tal i jo vull parlar amb ella pero nose que dir, soc un noi bastant intel.ligent i fisicament tampoc estic malament pero nose com mantenir una conversacio interessant amb ella.... jo el que vull es tenir una relacio amb ella pero nose com ferho, seria la persona mes feliç del mon si estiges amb ella pero nose com ferho per estar amb ella. Aixo no mhavia passat amb cap altre noia he tingut algunes relacions i rollos pero no havia sentit aixo per cap altre. Que puc fer per estar amb ella? Per mantenif una conversa? Psr semblarli interessant? Que ens enamorem l'un del altre? Ajudeume si us plau!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El millor per a mantenir una conversa interessant és que hi hagi interès, si tens interès en conèixer-la segurament tindràs moltes ganes de saber d'ella, quins gustos té, com ha estat la seva vida, com és ella, què li agrada i què detesta, etc... I si ella també està interessada en tu, segurament també voldrà saber coses de tu, com ets, què t'agrada i què no, quins són els teus gustos, les teves aficions, etc...
Per enamorar-vos l’un de l’altre nosaltres no hi podem fer res, només desitjar-te molta sort i donar-te molts ànims! Però no dependrà de nosaltres que la relació funcioni o no.
Tenint aquesta base, segurament ja te'n sortiràs!
Una abraçada i moltes gràcies per escriure’ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat