------------------------....
Hola!
Tinc una pregunta, l'altre dia ho vaig fer amb un amic però no portava condó, em va demanar siusplau que ho fessim encara que no en portés que ho havia fet amb altre gent sense i no havia passat res, però jo no em fiava així que només la va ficar i li vaig fer sortir per si de cas. La meva pregunta és: encara que vaig poder veure que no hi havia liquid preseminal ni res i que vaig deixar de tenir la regla fa uns dies, hi ha risc d'embaràs?
Gràcies per la vostra resposta!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, pel que tu ens expliques el risc és baix. De totes formes potser podries acudir al servei d'urgències del Centre d'Atenció Primària de la teva zona per a que la llevadora o infermera decideixi si t'has de prendre de píndola del dia després.
Per a properes ocasions procura dur preservatius a sobre o tenir-los ben a mà. També tingues present que ell haurà d'acceptar la teva decisió, si no ho vols fer, ell ho ha de respectar. Al final si hi ha una relació sexual amb penetració sense preservatiu els dos sereu responsables del que pugui passar.
Una abraçada i moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat