dits!!!
hola, tinc un problema amb el meu novio i es que dintre de poc em quedo a dormir a la seva casa i em vol fer dits. Em fa cosa que al estar depilada es punxi al els pels petits o no ho se alguna cosa aixi o que no tingui temps de depilarme i em fiqui ma! Que puc fer ??? perdo per les faltes ho estic escrivint molt rapid
IESP

Hola kinderrr!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. El més normal i natural del món és que hi hagi pèls als genitals, per tant, si no tens temps de depilar-te, no passa absolutament res! Per altra banda, si saps el dia que aniràs a casa seva a dormir, pots ser previsora i depilar-te el mateix dia o l'anterior, d'aquesta manera t'assegures que no punxin els pèls que estan sortint.
Per últim, recorda que tu també n'has de tenir ganes de que t'ho faci. Si no ho tens clar o no et ve de gust, tens dret a dir que no.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat