Nosé que em pasaa... ajuda plis
Hola, desde fa una setmana o així que em pasa un problema... quan la meva mare fa el dinar, sopar... ,i fa olor el menjar, amb l'olor de menjar em marejo i m'entren ganes de vomitar, nose si és normal o no. Que puc fer? Però em costa molt de soportar-ho, apart que desde fa un any o així que no emtrobu bé amb mi mateixa...:S
Sara Bujalance

Hola! Aquest rebuig que sents cap al menjar pot tenir a veure amb vàries coses. Pot ser que hagis agafat una gastroenteritis i per això et venen nàusees amb el menjar. O també pot ser que el fet de no trobar-te bé amb tu mateixa et molesti tant que al final t'ha fet venir alguns problemes amb el menjar. Si es tracta d'això últim, no menjar no és la solució per aconseguir trobar-se millor amb un mateix, sinó que la solució està en aprendre a acceptar-nos tal i com som. L'adolescència pot ser una època difícil en relació al cos, per tots els canvis que es fan, parlar de com et sents amb algun adult de confiança et pot venir bé, com que és algú que ja ha passat per l'adolescència et pot ajudar a sentir-te millor. Molts petons!!