Podria?
Resulta que jo, estic en una situació molt complicada, perque no tinc pels a la zona sexual encara. I una noia ja ma demanat de feru pro ficant excuses, per vergonya li e tingut que dir que no, importa que no tingui pels ni semen? Tambe amb ela amics als vestidors i tot sempre fico excuses per que no hem vegin. Tambe estic amb dubtes perque no se si la tinc suficienment gran com per a comnsar a tindre sexe oral, masturbacions, i coses d'aquest estil... Majudaries molt si hem diguesis si importa i que puc fer..
IESP

Hola Anoním🤘🏽!
Has de pensar que el desenvolupament del nostre cos segueix el seu ritme natural, i que nosaltres mateixos poca cosa podem fer per accelerar-lo. No sabem quina edat tens exactament, però estàs en plena època de desenvolupament i segurament no trigaràs massa a fer el canvi. De totes maneres, sempre pots fer una visita al teu metge perquè valori l'estat del teu desenvolupament, si tot està correctament i veuràs com et quedes més tranquil.
Per altra banda, no t'has d'avergonyir del teu cos ni del ritme que aquest segueix. A l'adolescència és normal sentir més curiositat per la sexualitat, no hi ha una edat o moment concret en el qual s'hagi de començar. Segueix el ritme que tu necessitis i amb el qual et sentis a gust. No vulguis córrer i si tens dubtes, dóna't temps! La sexualitat requereix maduresa i molta responsabilitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat