Estic obsesionada amb un noi
Hola! Mira tinc un problema, fa com 2 mesos o aixins emb vaig començar a obsessionar-me amb un noi, que abans no m'agradava i ara si. I creec que jo tambe li agrado, pero els dos som molt tímids i només parlem per el whatsapp, i en canvi quan ens tenim a prop no som capaços de dir-nos res
Que puc fer perque s'acosti més a mi??
Gràcies
IESP

Hola Live!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Doncs podries fer tu el primer pas, què et sembla? Sempre és més fàcil controlar o fer alguna cosa nosaltres que esperar que siguin els altres. Per exemple, podries parlar-ne amb ell per Whatsapp, dir-li que estaria bé que poguéssiu quedar algun dia per prendre alguna cosa i passar una estona junts, com ho veus?
Sabem que fa vergonya, però si per Whatsapp teniu confiança i parleu, és important que també la tingueu en persona i no deixeu que la timidesa us freni. Sabem que no és fàcil, però no tens res a perdre! Coneixeu-vos millor en persona i així també podreu saber si realment us agradeu!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat