Soc gay?
Hola bones:
Tambe tinc un dubte es que l'any passat em vaig sentir atret per un company de classe pero despres em va passar, pero aquest any m'ha tornat a pasar i estic una mica preocupat.
Soc gay o bisexual?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En l'adolescència comencem a sentir atracció sexual cap a altres persones, nois i/o noies. I això és el que et pot estar passant.
Si ets homosexual, bisexual o heterosexual ja s'anirà definint, no tinguis pressa. No hem de tenir pressa, investiga, descobreix, i viu, i poc a poc aniràs veient si sents atracció per nois i noies, si t'enamores només de noies però també sents atracció per nois, o al revés, si sents atracció per les noies però només t'enamores de nois, etc...
L'orientació sexual no es defineix pel fet d'anar-te'n al llit, sentir-se atret o liar-te amb nois o noies, és a dir, que seràs homosexual, heterosexual o bisexual depenent de qui t'enamoris, no amb qui somiïs o amb qui t'emboliquis. Si t'enamores de persones del teu mateix sexe seràs homosexual, si t'enamores de persones del sexe contrari seràs heterosexual, i si t'enamores de persones del mateix o de diferent sexe seràs bisexual, al marge de amb qui tinguis relacions sexuals.
Deixa que el temps defineixi, sense presses.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL