Es normal....
Tinc un xicot que es 1 any mes gran que jo i portem 1 any i mig sortim i ens sestimem molt! Ell i jo hu volem fer pero els meus pares van en contre de tenir xicot i encara mes de feru. Que em aconselles?
IESP

Hola Judith!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. És important que tinguem confiança amb els pares i entenem que si ja fa un any i mig que sortiu vulguis compartir-ho amb ells. El que et recomanem és que en parlis, amb tranquil·litat, que els escoltis, ja que segurament el que els preocupa és que tenir nòvio faci que "descuidis" altres aspectes també importants com, els estudis, les amigues, les teves aficions, etc.
Pensa que ells també han estat joves com tu, i han tingut les seves primeres experiències. Així que si tens ganes de parlar-ne amb ells, fes-ho. Segurament els hi agradarà conèixer a la teva parella, i si et veuen bé i el coneixen, de mica en mica aniran acceptant que et vas fent gran!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat