No em vull masturbar mes.
Hola bones:
Es la primera vegada que utilitzo el consultori i estic una mica nervios, el que em passa es que em masturbo i ho vull deixar però al cap d'uns dies em torna a passar.
Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per atrevir-te a utilitzar el consultori!
La teva consulta em genera una pregunta: per què vols deixar de masturbar-te? Et fa sentir malament? si és que si, què és el que et fa sentir-te malament?
La masturbació és la forma que tenim de conèixer-nos a nivell sexual, què t'agrada, de quina manera i com t'agrada. Igual que acabes sabent el pentinat que t’afavoreix perquè fas proves amb gomina, amb espuma, més curt, més llarg, pentinat d'una forma o d'una altre, la masturbació és el mateix, aprendre a conèixer el teu propi plaer i les formes de gaudir del teu propi cos. I en això no hi ha res de dolent.
Ara bé, si vols deixar de masturbar-te perquè no vols seguir aprenent, descobrint o coneixent el teu cos i el seu plaer, només has de deixar de fer-ho.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL