amor
Tinc una consulta, perquè estic bastant confosa amb el que fer. Tinc 15 anys, i fatemps que parl amb un noi de 21 anys, ens vam liar un pic, fins un dia que hem vaig liar amb un bon amic seu a la seva cara, perquè anava malament. Es va enfadar. Han passat dues setmanetes, teníem dies, discutir més que parlar. Vaig deixar ben clar que volia parlar amb ell, arreglar-ho, a mi magrada el noi. L'altre dia hem vaig anar amb un altre noi, perque hem pens que ja l'he perdut. doncs, men vaig anar amb un altre amic. Ell sap el que vull jo, pero jo nose el que ell vol. domes hem demana temps. li don temps, o el deix anar? les meves amigues hem diuen que ell sent algo per jo, sinos no s'hagues molestat tant pel que vaig fer.
IESP

Hola sonillo69,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no et podem dir què has de fer o què no has de fer. Podem aconsellar-te i el consell que et donem és que parlis amb ell, si ell et demana temps demana-li per a què el necessita, quins dubtes té, parleu, intenta resoldre totes les preguntes que tinguis i que ell et faci les que es faci.
I tingues clara una cosa, ell pot demanar temps, però tu pots limitar aquest temps d'espera, quant de temps estàs disposada a esperar? A partir de quin dia deixaràs d'esperar? Posa calendari! Les esperes eternes no fincionen...
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat