DEPILACIOOOO GENITALSSS
Hola adolescentssss
Abans k tot dir k mencanta akesta pagina, es fantastica i ajudeu moltisim als adolescents i totes les nostres paranoies.
El meu dubte es que vull depilarme els genitals i hu acostumo a fer amb gillete pro els pèls son molt durs i no es tallen o tornen a creixer molt rapid, amb la crema depilatòria no sem treuen i amb la cera esk buahh em fa molt de molt i es una zona molt sensible. He pensat de fermu amb laser pro encara soc una mica petita per anar a un centre d'estètica.
K puc fer?
Amb les aixelles u faig amb la crema pk amb la cera em fa molt mal tmb pro al cap de 3 dies tornen a creiexer. Algun consell?
IESP

Hola Anonima MSC,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Els pèls és el que tenen que sempre creixen... és el que té l'estètica, que és complicada de mantenir. La cera és la que dura més i la que farà que cada vegada més els pèls es debilitin, la gilette o la crema depilatòria el que fa és que els pèls cada vegada surtin més forts.
I el làser és el més definitiu tot i que requereix d'un manteniment (hauries d'assessorar-te bé), i és el més car de tots.
Tenint aquesta informació valora quina encaixa més en les teves possibilitats i què prefereixes... Recorda que nosaltres som psicòlogues, si volguessis més informació podries acudir a un centre de depilació estètica i demanar informació.
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat