VULL DESCOBRIR...
Bones Adolescents!!
Be, fara més d'una setmana q vaig deixar al meu xicot per problemes diversos... Portavem 5 mesos. Pero em vaig adonar de que el necessitava i q vulgues o no l'estimava. Llavors ara mateix em tornat pero estem de lio i tal, no vull ficarme en un compromis amb ell, no vull tancarme en una relació seria.
Ahir els dos anavem una mica borrachos i ens vam començar a liar. Fins aqui tot normal, pero vaig aproparli la ma al paquet i li vaig fer una paja. Era la primera vegada i la veritat es q no em va donar males sensacions ni res. Em va agradar molt i a ell tmb, encara q no es va correr. I no m'arrepenteixo per a res d'haver-ho fet.
Ara, vull experimentar més. Vull veure si de veritat estic preparada i tinc ganes de mantidre relacions sexuals amb ell. Ell vol.
Que podem fer? Donem idees o consells per a q ho puguem passar bé els dos junts. Maneres de tocarnos i tal...
Moltes gràcieeeees!! Un petonet
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El millor és que experimenteu amb el que ja coneixeu l'un de l'altre, intenteu no voler córrer, poc a poc i anar coneixent el cos de l'altre i el propi.
Acaroneu-vos, jugueu, descobriu, etc... Ensenya-li, tu a ell, com funciona el teu cos, què t'agrada i què no, en base al que ja coneixes del teu cos quan et masturbes tu sola. I ell que t'ensenyi com li agrada a ell, com ho fa quan està sol i tu aprèn del que ell t'ensenyi.
En el sexe no naixem apresos, per tant, descobrint i amb curiositat aprendreu molt l’un de l'altre!
I sobretot, per si us ve de gust o us plantegeu la penetració, procureu tenir preservatiu a mà, sempre!
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat