Estic una mica preocupada...
Sóc una nena que tinc 14 anys. Resulta que fa uns dies hi va haver una festa al meu poble i jo vaig quedar amb unes meves amigues i uns meus amics. Normalment, també ve amb nosaltres una altre noia però aquest cop va decidir anar amb unes altres.
Vale, doncs resulta que aquesta noia estava de lio amb un noi, però ràpidament se'n va cansar i el dia de la festa va anar-hi a parlar i ho van deixar. Però a la mateixa nit, va perdre la virginitat amb un altre noi. Va ser tot molt desprevingut ja que ella no ens havia parlat mai d'ell. Quan ens ho va explicar nosaltres ens vam quedar una mica sorpreses perquè ens va dir que aquest noi era el que li agradava a una de les seves millors amigues. També una de les coses que ens va sobtar va estar que amb aquest noi no hi tenia cap relació íntima i va ser estrany que només quedèssin per fer-ho, quan únicament podien haver-se liat. També ens va explicar que el fet de que ho fèssin va ser perquè ell esta molt bo i feia dies que ell li tirava la canya.
Com creieu que li ha de dir a la seva amiga que ha perdut la virginitat amb el noi que li agradava?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No sabem com li hauria de dir, o si li hauria de dir o no. Pensa que és una decisió molt personal que haurà de prendre ella.
El que sí que podem dir-te per a que puguis comentar-li a la teva amiga, si vols, és que segurament aquesta amiga no s'ho prendrà bé, segurament li costarà d'encaixar i potser ho passarà malament una temporada. Això ho ha de preveure, segurament no serà la millor noticia del dia per ella i per tant, ha d'imaginar-se que la seva amiga ho passarà malament.
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat