GORDA
Mira, el meu problema esque em veig molt gorda.. peso 39kg i medeixo 1,51... fa 1 any i mitg que vomito, al principi era menja ara son acids.. Tinc molts talls a la ma dreta, i molts cops penso en el suicidi...Vui arribar a pasar uns 35kg o 30kg.. i nose com fer-ho em pots ajudar, siusplau?
Sara Bujalance

Hola AinhoaBelieber! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, per tot el que expliques portes un temps passant-ho força malament a nivell d'autoestima i alimentació. Sé que deus sentir-te trista i angoixada i que a vegades deuen venir-te pensaments de desesperança al cap, però tot això té solució. Tu no tens la culpa del que t'està passant, ets molt jove i tens tot el dret del món a ser feliç. Per aconseguir-ho és necessari que rebis ajuda, i per rebre ajuda és necessari que parlis amb els pares. Sé que és difícil fer-ho, però ja veuràs com després de dir-los t'hauràs tret un pes de sobre i t'alegraràs perquè faran tot el possible per ajudar-te. Així que t'envio molts ànims per a que facis el pas i parlis amb els pares. Molts petons!!