Estic enamorat del "novio" d'una amiga meva
Soc un noi molt alegre, pero per les coses molt personals soc molt tímid, aquest estiu la meva amiga em va presentar el seu novio, ara estan un poc aixi pero be, i ell amb dues setmanes m'ha desmotrat que es un tio de deu, es molt bon atlot, i a jo m'ha enamorat, no se que fer, perque cau la posibilitat de que sigui bisexual perque hem la meva amiga duu un parell de dies amb una broma de que ell em violara, aixi riguent, es clar. Pero ell no se si es dona conta, jo intento donar senyals, l'altre dia vaig dormir en el mateix llit amb la seva atlota i no va passar res i normalment almenys i hagues hagut roce, o aixo es el que m'han contata altres amics, encara que ningu sap que jo soc gay. i volia consell perque s m'ha ences la xispa de l'amor i em sento sol, ja que quan el veig a ell encara em posso pitjor, perque ells es un angel. Esper el vostre consell. Graciès.
IESP

Hola Jaumeah,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Com ja deus saber, l'orientació sexual, o l’assumpció de l'homosexualitat no és fàcil, i no tothom ho descobreix alhora. Potser aquest noi encara no sap quina és la seva orientació sexual, i potser si ho sospita, tampoc sap quina és la teva. Per tant, estem en un punt que ningú sap res de ningú.
Per a poder viure aquest amor que sents, sigui amb ell o amb un altre noi, hauries de poder viure la teva homosexualitat de forma lliure, sinó l'amor mai el podràs viure de forma lliure!
sortir de l'armari no és fàcil, però es pot anar fent de forma gradual, primer parlant amb alguna amiga o amic molt molt molt íntim/a, i poc a poc, anar ampliant el cercle. Et deixaré l’enllaç d'un company meu, en Gabriel J. Martin, té un blog i un canal de youtube, pots xafardejar
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat