Deditoooosss
Hola bon dia soc una noia de 15 anys i estic força preocupada. Em masturbo força sovint, crec que aixo no ho he d'amagar, pero quan ho faig nomes tocant el clitoris ja arribo a l'orgasme (bueno, no instantaniament, ja m'enteneu). El cas es que quan em poso dos dits noto com mal, com que no passen, i encara que estigui super relaxada doncs em fa mal, per tant no ho faig. El cas es que ara estic amb un noi i n'hem parlat i m'ha dit que em fara deditos. Jo li he dit que vale. Tinc por que el dia que ens veiem em posi tensa i no li entrin els dos dits o a mi em fagi mal o a ell fastic.... Ajudaaaa!
IESP

Hola Marioneta,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si quan estàs amb aquest noi us masturbeu, indica-li tu a ell com t'agrada que et toquin la vulva en funció a com saps que t'agrada quan ho fas tu sola. Si quan ho fas tu sola t'agrada l'estimulació a través del clítoris perquè hauria de donar-te plaer que ell introduís els dits a la vagina i no acaronés el clítoris?
Li hauràs d'ensenyar tu a ell i no esperar que ell sàpiga fer-ho de forma automàtica.
Ell també t'haurà d'ensenyar a tu com li agrada a ell. La sexualitat s'ha de conèixer i mai deixem d'aprendre!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat