Orientació Sexual
Hola!
Tinc un petit dubte i m'agradaria resoldre'l.
Sóc una noia de 15 any i fa bastants dies que dubto sobre la meva orientació sexual i més d'un cop he somiat que estava amb una noia. Una relació com qualsevol altra...Passejar agafades de la mà, fer-te petons, etc.
Això té alguna cosa a veure en la meva orientació o són somnis sense importància?
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En l'adolescència comencem a sentir atracció sexual cap a altres persones, nois o/i noies. I això és el que t'està passant a tu.
Si ets homosexual, bisexual o heterosexual ja s'anirà definint, no tinguis pressa. No hem de tenir pressa, investiga, descobreix, i viu, i poc a poc aniràs veient si sents atracció per nois i noies, si t'enamores només de noies però també sents atracció per nois, o al revés, si sents atracció per les noies però només t'enamores de nois.
L'orientació sexual no es defineix pel fet d'anar-te'n al llit, somiar o liar-te amb nois o noies, és a dir, que seràs homosexual, heterosexual o bisexual depenent de qui t'enamoris, no amb qui somiïs o amb qui t'emboliquis.
Gaudeix dels somnis i deixa que el temps defineixi, sense presses.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL