No sé si es coña o ho diu en serio
Fa un mes i mig vaig començar a parlar amb una noia que el 7 d'agost va cumplir 14 i jo el dia 8 vaig fer 17.
La cosa és que des de fa unes setmanes, quan em va dir que li va deixar d'agradar el noi pel que havia estat pillada 2 anys va començar a parlar en un tó més calent de vegades. Parlàvem de menjar-nos amb freses i xocolata i a vegades parlem de fer-ho i d'on fer-ho. M'ha arribat a dir que ella ja té condons. I tot i que es verge, s'ha liat amb molts tios i jo mai m'he liat. I vam dir que quan ella tornés de vacances quedarien i ho faríem. Llavors no sé si tot això arribarà a algun lloc perquè no se si parlem així en coña i ja està o ho diu de veritat. Tampoc puc preguntar-li perquè si ho deia de coña jo quedaria en ridícul havent-me fet il·lusions. I no se que fer perquè no se en quin plan anaven les converses. Ajudeu-me :(.
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no podem saber si anava en conya o anava en serio, pel que ens expliques eren converses pujades de to que poden quedar aquí només o que poden complir-se. Sovint aquestes converses poden fer la funció d'excitar, i punt, només excitar, a l'adolescència estem coneixent el nostre cos i la nostra sexualitat i l'excitació és una part molt important. Ara bé, això no significa que vulguem que tot el que ens excita es compleixi... Per aquest motiu nosaltres no podem saber si anava en serio o no.
El millor seria que poguessis parlar amb ella, si finalment anava en conya no quedaries en ridícul, senzillament pots dir-li que t'agradaria que passés i que si algun dia canvia d'opinió podeu seguir jugant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat