Manca d'excitació
Hola! Vaig conéixer una noia per les xarxes socials i a vegades les nostres conversacions acabaven sent una mica calentes i ens excitàvem, no obstant, quan la vaig conèixer en persona, el primer dia de veure'ns, ella no es va excitar en gairebé cap moment amb mi. El cas és que vam intentar mantenir relacions sexuals, però ella li feia mal i tampoc sentia res de plaer. Vam fer preliminars i vaig intentar fer-li de tot però no hi va haver manera, a més ho vam intentar més d'una vegada. Ella amb un altre noi si s'havia excitat i també quan es masturba però des de llavors ni masturbant-se rep plaer (ella es verge). És culpa meva per fer allò que realment li agrada o és ella per no relaxar-se de tot o potser dels dos per anar massa ràpid. Necessitem consells perquè estem preocupats i jo em sento impotent per no poder complaure-la. Gràcies.
IESP

Hola noooooi,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. L'excitació és important per a poder tenir relacions sexuals que no siguin incòmodes o doloroses. El que passa és que l'excitació no es pot forçar, no podem dir "cos, excita't!" i que el cos ens obeeixi i s'exciti, l'excitació respon a les coses que passen en aquell moment i en la fantasia.
Quan tu t'excites en què estàs centrat? En ella, en el plaer que et produeix que et toqui, en el que imagines que t'agradaria que passés (encara que no passi), etc... Ella per excitar-se haurà de centrar-se en totes aquestes coses, és a dir, haurà de centrar-se en ella i deixar de pensar en que no s'excita i començar a centrar-se en passar-s'ho bé!
Per tant, relaxeu-vos, gaudiu i aneu aprenent poc a poc com funcioneu... I no correu, el sexe i les presses no funcionen bé!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat